استخدام بازاریاب در سال ۱۴۰۳

استخدام بازاریاب استخدام بازاریابی موادغذایی استخدام کارشناس فروش متخصص فروش فروشنده استخدام بازاریاب حضوری استخدام بازاریاب اینترنتی اگهی استخدام در سال ۱۴۰۳

سامانه استخدام نیرو در نظر دارد جهت تکمیل کادر نیروی انسانی درخواستی کارفرمایان اقدام به جذب نیرو جهت فعالیت به عنوان بازاریاب نماید.

لذا متقاضیان به همکاری می توانند از طریق سامانه استخدام نیرو فرم درخواست همکاری خود را تکمیل و ارسال نمایند.

 

استخدام بازاریاب کارشناس بازاریابی

 

شرکت ها و کارفرمایان همچنان در زمینه شغل مذکور خواهان استخدام نیروهایی با تخصص های زیر هستند :

استخدام کارشناس شبکه های اجتماعیاستخدام بازرگان کارشناس بازرگانیاستخدام کارشناس فروشاستخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگاستخدام کارشناس تبلیغاتاستخدام مدیر محصول product managerاستخدام ویزیتور visitorاستخدام فروشنده مسئول فروشاستخدام تراکت پخش کناستخدام توزیع کننده ، مسئول توزیعاستخدام مدیر فروش مدیر بازاریابیاستخدام مدیر بازرگانی

 

مدرک تحصیلی مورد نیاز جهت استخدام به عنوان بازاریاب :

زیر دیپلم (سیکل)دیپلمکاردانی (فوق دیپلم)کارشناسی (لیسانس)کارشناسی ارشد (فوق لیسانس)دکترا و بالاتر

 


 

کارفرمایان در استان های زیر به دنبال جذب نیروی بازاریاب هستند:

آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، اردبیل ، اصفهان ، البرز ، ایلام ، بوشهر ، تهران ، چهارمحال بختیاری ، خراسان جنوبی ، خراسان رضوی ، خراسان شمالی ، خوزستان ، زنجان ، سمنان ، سیستان و بلوچستان ، فارس ، قزوین ، قم ، کردستان ، کرمان ، کرمانشاه ، کهکیلویه و بویر احمد ، گلستان ، گیلان ، لرستان ، مازندران ، مرکزی ، هرمزگان ، همدان ، یزد

 

استخدام بازاریاب استخدام بازاریابی موادغذایی استخدام کارشناس فروش متخصص فروش فروشنده استخدام بازاریاب حضوری استخدام بازاریاب اینترنتی اگهی استخدام

 

بخشی از خدمات سامانه استخدام نیروی انسانی :

در سامانه استخدام نیرو مشاغل بر اساس دسته بندی و نمایش ویژگیهای شغلی، بطور دقیق با تمام جزئیات درج می گردند. کارفرمایان با مراجعه به سایت و ایجاد آگهی استخدام، می توانند طبق فرمت از پیش تعیین شده اقدام به تکمیل فرمهای استخدام نمایند.

ارسال خودکار رزومه شما به تمامی شرکت هایی که به دنبال استخدام بازاریاب هستند

رزومه شما برای تمامی شرکت ها که نیاز به بازاریاب و به شخصی با تخصص های شما دارند ارسال خواهد شد و کارفرمایان پس از بررسی رزومه شما با شما تماس خواهند گرفت.

دریافت آگهی های استخدام مرتبط با رزومه

با ثبت رزومه میتوانید تمامی فرصت های شغلی منتشر شده در دسته ی بازاریاب را که مطابق رزومه شما هستند دریافت کنید.

ایجاد صفحه اختصاصی رزومه و انتشار در بانک رزومه

با ثبت نام و ایجاد رزومه در سامانه، رزومه شما در بانک رزومه منتشر شده و در دسترس تمامی کارفرمایانی که متقاضی نیرو با تخصص شما هستند قرار می گیرد.

 

 


 

فهرست مقاله شغل بازاریابی

 

معرفی شغل بازاریابی

بازاریابی فرآیند جذب مشتریان بالقوه یا مشتریان علاقه مند به محصولات و خدمات شما است. 
بازاریابی شامل تحقیق، ترویج، فروش و توزیع محصولات یا خدمات شما میشود. بازاریابی بسیار گسترده است وتمام راهکارهایی را که به یک شرکت، نام تجاری یا برند شخصی کمک میکند تا به اهداف خود برسد، شامل میشود.

 

تفاوت بازاریابی و ویزیتوری چیست؟

دو شغل ویزیتوری و بازاریابی برخلاف باور بسیاری از مردم نه تنها یکسان نیستند بلکه با یکدیگر تفاوت هایی دارند . فعالیت هر دو مبتنی بر فروش و ارائه محصولات است اما ویزیتور به فردی میگویند که وظیفه بازدید از محل مشتریان و دریافت سفارشات کالا از آنها را دارد و این در حالی است که دست ویزیتور ها در قیمت گذاری چندان باز نیست و براساس آنچه که از طرف کارشناسان واحد سفارش شرکت به آن ها ابلاغ میگردد، صرفا اقدام به دریافت سفارش از مشتریان میکنند. 
اما بازاریابی فرآیند جلب علاقه مندی مصرف کنندگان به محصولات و یا سرویس های ارائه شده توسط شرکت شماست. این فرایند از طریق تحقیق بازار، آنالیز و درک جامع از برداشت شما درباره ی نیازمندی ها و خواسته های مصرف کنندگان است. بازاریابی به همه جنبه های کسب و کار مربوط است و شامل توسعه ی محصول ، روش های توزیع، تبلیغات و فروش میشود.

 

تحصیلات مورد نیاز شغل بازاریابی

این شغل نیاز به مدرک تحصیلی خاصی نیست و عموما افراد متقاضی این شغل بایستی یک سری مهارت و ویژگی هایی داشته باشند تا بتوانند در این شغل فعالیت کنند. اما داشتن تحصیلات میتواند پوئن مثبتی در رزومه ی افراد متقاضی این شغل باشد که به موفقیت آنها در کسب و کار کمک میکند. اقتصاد ، بازاریابی ،بازرگانی ، مدیریت کسب و کار ، حسابداری ، امور مالی ، ریاضیات و آمار از  جمله رشته های دانشگاهی مرتبط با این شغل است.

 

بازارکار بازاریابی در ایران

تقریبا می توان گفت همه ی شرکت های تولیدی و خدماتی نیاز به افرادی جهت بازاریابی و فروش محصولات خود دارند . آگهی های استخدامی بی شماری نیز در این خصوص وجود دارد بازاریابی پوشاک ، مسکن ، خدمات ، اجناس و غیره به صورت حضوری و غیر حضوری وجود دارد .

 

وظایف بازاریاب و امور محوله

•    بررسی رقبا و محصولات مشابه و عملکرد آنها 
•    بررسی و تحقیق در مورد جامعه هدف 
•    حضور موثر در بازار 
•    توانایی جذب و متقاعد کردن مشتری
•    تسلط کامل بر شناخت محصول و اطلاع از مزایا و معایب آن
•    تلاش برای شناخت رفتار مشتریان 
•    استفاده از روش های موثر تبلیغات

•    تبلیغات گسترده و موثر در مکان های مورد نیاز 
•    توانایی برقراری ارتباط موثر با مشتری

 

چالش ها و سختی های پیش روی شغل بازاریابی

از آنجایی که بازاریابی یک شغل رسمی نیست نمی توان انتظار درامد معین داشت و اغلب مراکزی که بازاریاب استخدام میکنند به صورت پورسانتی فعالیت میکنند. در زیر به تعدادی از چالش ها و سختی های پیش روی این شغل اشاره میکنیم :
•    نداشتن امنیت شغلی
•    نداشتن بیمه
•    دستمزد نامشخص و تمایل کارفرما ها به فعالیت به صورت پورسانتی 
•    نیاز به فعالیت حضوری و جا به جایی مداوم جهت جذب مشتری
•    روزمرگی 

 

فعالیت های موثر در تقویت مهارت بازاریابی

امروزه دوره های آموزشی بسیاری تحت عنوان های آموزش بازاریابی و تقویت مهارت های فروش ، چه به صورت آنلاین و چه حضوری در حال برگذاری می باشد که بسیار مفید و موثر می باشد در این زمینه کتب مختلفی نیز نگارش شده اند که مهارت فروش را در افراد تقویت می کند ، تعدادی از این کتب عبارتند از :
•    کتاب نفروشی فروخته می شوی اثر احمد کلاته
•    کتاب گاو بنفش اثر ست گادین 
•    کتاب عبور از شکاف
•    کتاب تاثیر اثر رابرت چیالدینی
•    و…

مهارت های مورد نیاز بازاریابی

مهارت های سخت :
•    توانایی جا به جایی و حمل و نقل جهت جذب مشتریان 
•    آشنایی با فضای مجازی و پیشبرد فعالیت بازاریابی از طریق اینترنت
•    کار با کامپیوتر
•    توانایی شنیدن پاسخ منفی و عدم ناامیدی 

مهارت های نرم :
•    قدرت مذاکره
•    روابط عمومی
•    مکالمه فارسی روان بدون لحجه
•    سخنرانی در جمع 
•    تیم سازی و کار تیمی
•    بودجه بندی و مدیریت مالی 
•    اعتماد به نفس 
•    مسئولیت پذیری 
•    مهارت فروش
•    قدرت تاثیر گذاری بر دیگران 
•    خلاقیت و ایده پردازی 
•    شنونده خوب بودن
•    مدیریت 
•    برنامه ریزی

 

تیپ های شخصیتی مناسب بازاریابی

یکی از فاکتور های تعیین کننده موفقیت یا عدم موفقیت در یک شغل ، تناسب روحیه و شخصیت افراد با آن شغل است لذا دانستن این مهم میتواند کمک بسیاری به موفقیت افراد در آینده شغلیشان کند. تیپ شخصیتی مناسب متقاضیان شغل بازاریابی  بر اساس ۱۶ تیپ شخصیتی  mbti  عبارت است از :
•    ENFJ
•    INFJ
•    ENFP
•    ENTJ
•    ENTP