استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ در سال ۱۴۰۳

استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ استخدام متخصص دیجیتال مارکتینگ بازاریابی اینترنتی استخدام متخصص شبکه های اجتماعی استخدام مدیر دیجیتال مارکتر در سال ۱۴۰۳

سامانه استخدام نیرو در نظر دارد جهت تکمیل کادر نیروی انسانی درخواستی کارفرمایان اقدام به جذب نیرو جهت فعالیت به عنوان کارشناس دیجیتال مارکتینگ نماید.

لذا متقاضیان به همکاری می توانند از طریق سامانه استخدام نیرو فرم درخواست همکاری خود را تکمیل و ارسال نمایند.

 

استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ

 

شرکت ها و کارفرمایان همچنان در زمینه شغل مذکور خواهان استخدام نیروهایی با تخصص های زیر هستند :

استخدام کارشناس شبکه های اجتماعیاستخدام کارشناس فروشاستخدام بازاریاب کارشناس بازاریابیاستخدام کارشناس تبلیغاتاستخدام مدیر تبلیغات

 

مدرک تحصیلی مورد نیاز جهت استخدام به عنوان کارشناس دیجیتال مارکتینگ :

زیر دیپلم (سیکل)دیپلمکاردانی (فوق دیپلم)کارشناسی (لیسانس)کارشناسی ارشد (فوق لیسانس)دکترا و بالاتر

 


 

کارفرمایان در استان های زیر به دنبال جذب نیروی کارشناس دیجیتال مارکتینگ هستند:

آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، اردبیل ، اصفهان ، البرز ، ایلام ، بوشهر ، تهران ، چهارمحال بختیاری ، خراسان جنوبی ، خراسان رضوی ، خراسان شمالی ، خوزستان ، زنجان ، سمنان ، سیستان و بلوچستان ، فارس ، قزوین ، قم ، کردستان ، کرمان ، کرمانشاه ، کهکیلویه و بویر احمد ، گلستان ، گیلان ، لرستان ، مازندران ، مرکزی ، هرمزگان ، همدان ، یزد

 

استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ استخدام متخصص دیجیتال مارکتینگ بازاریابی اینترنتی استخدام متخصص شبکه های اجتماعی استخدام مدیر دیجیتال مارکتر

 

بخشی از خدمات سامانه استخدام نیروی انسانی :

در سامانه استخدام نیرو مشاغل بر اساس دسته بندی و نمایش ویژگیهای شغلی، بطور دقیق با تمام جزئیات درج می گردند. کارفرمایان با مراجعه به سایت و ایجاد آگهی استخدام، می توانند طبق فرمت از پیش تعیین شده اقدام به تکمیل فرمهای استخدام نمایند.

ارسال خودکار رزومه شما به تمامی شرکت هایی که به دنبال استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ هستند

رزومه شما برای تمامی شرکت ها که نیاز به کارشناس دیجیتال مارکتینگ و به شخصی با تخصص های شما دارند ارسال خواهد شد و کارفرمایان پس از بررسی رزومه شما با شما تماس خواهند گرفت.

دریافت آگهی های استخدام مرتبط با رزومه

با ثبت رزومه میتوانید تمامی فرصت های شغلی منتشر شده در دسته ی کارشناس دیجیتال مارکتینگ را که مطابق رزومه شما هستند دریافت کنید.

ایجاد صفحه اختصاصی رزومه و انتشار در بانک رزومه

با ثبت نام و ایجاد رزومه در سامانه، رزومه شما در بانک رزومه منتشر شده و در دسترس تمامی کارفرمایانی که متقاضی نیرو با تخصص شما هستند قرار می گیرد.

 

 


 

فهرست مقاله کارشناس دیجیتال مارکتینگ

 

معرفی شغل کارشناس دیجیتال مارکتینگ

با رشد فضای مجازی و اینترنت در ایران ، واژه ای جدید تحت عنوان دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک شغل جدید و نوظهور پیدا شد.

از آنجایی که افراد بیشترین وقت خود را در اینترنت و فضای مجازی میگذرانند، فرصت کسب درامد و فروش ازین طریق نیز مهیا شده است وبازاریابی افلاین جای خود را به بازاریابی آنلاین داده است و اکثر افراد برای یک بار هم که شده خرید اینترنتی و آنلاین را تجربه کرده اند.

دیجیتال مارکتینگ در واقع شامل تمام فعالیت های بازاریابی است که در آن از بستر اینترنت استفاده میشود وکسب و کارها از طریق موتورهای جست و جو ، شبکه های اجتماعی، ایمیل ، سایر وب سایت ها و … به عنوان اهرمی برای رسیدن به مشتریان فعلی خود استفاده میکنند.

 

تحصیلات مورد نیاز کارشناس دیجیتال مارکتینگ

مدرک کارشناسی و بالاتر رشته های حوزه فناوری اطلاعات، بازاریابی ، مدیریت بازرگانی و اقتصاد مناسب این شغل میباشند. البته در برخی مواقع نیز دیده میشود که کارفرمایان اقدام به بکارگیری افراد توانمند در این حوزه با مدرک تحصیلی غیر مرتبط و یا حتی بدون مدرک تحصیلی میکنند.

در واقع میتوان گفت شرط اصلی ورود به این شغل داشتن تحصیلات مرتبط و اصلا داشتن تحصیلات دانشگاهی نیست بلکه داشتن مهارت هایی است که در زیر به انها اشاره میشود اما داشتن تحصیلات مرتبط میتواند نکته مثبتی در رزومه شما باشد.

 

بازار کار کارشناس دیجیتال مارکتینگ

تقریبا تمامی شرکت ها و سازمان ها اگر بخواهند از ابزار های دیجیتال برای مارکتینگ و یا همان بازاریابی استفاده کنند، بایستی از کارشناس دیجیتال مارکتینگ استفاده کنند و یا اینکه از خدمات شرکت های فعال در زمینه بازاریابی دیجیتال بهره بگیرند. در هر صورت بازار استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ به دلیل افزایش استفاده شرکت ها و سازمان ها از خدمات بازاریابی دیجیتال بسیار پر تقاضا و گرم است.

 


 

وظایف کارشناس دیجیتال مارکتینگ و امور محوله

به طور کلی یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ وظیفه دارد تا از طریق فضای مجازی محصولات و خدمات را به مشتریان ارائه دهد. این کار از طریق ایمیل ، تلگرام ، واتساپ ، اینستاگرام و از طریق طراحی سایت های فروش در موتور های جست و جوگر امکان پذیر است. در اینجا به برخی وظایف کارشناس دیجیتال مارکتینگ اشاره میکنیم :
•    برنامه ریزی و اجرای کمپین های تبلیغاتی
•    مدیریت انواع روش های بازاریابی آنلاین 
•    برنامه ریزی برای بهینه سازی و بازاریابی موتور های جست و جو 
•    تدوین برنامه جهت ایمیل مارکتینگ
•    برنامه ریزی انتشار محتوا در شبکه های اجتماعی و نحوه حضور در آن
•    اندازه گیری و سنجش عملکرد کمپین های دیجیتال مارکتینگ و تهیه گزارش های مربوطه
•    تحلیل گزارشات و بهینه سازی عملکرد و مصرف منابع 
•    شناسایی گرایشات بازار و ارائه استراتژی های خلاقانه جهت رشد و توسعه 
•    بررسی نرخ تبدیل و تدوین برنامه بهینه سازی آن
•    همکاری با تیم فروش و بازرگانی شرکت در خصوص نیاز های تبلیغاتی و کمک در طراحی و اجرای روش های دیجیتال مارکتینگ و فروش
•    جمع آوری اطلاعات در مورد رقبا و تجزیه تحلیل قیمت ، فروش و روش دیجیتال مارکتینگ و توزیع آنان.

 

چالش ها و سختی های پیش روی شغل کارشناس دیجیتال مارکتینگ

۱-    پیچیدگی های مربوط به اینترنت و فضای مجازی و لزوم تسلط به ان
۲-    زمان بر بودن مشاهده نتایج کار ها در دیجیتال مارکتینگ
۳-    غیر قابل پیش بینی بودن رفتار کاربران 
۴-    تحمل استرس و فشار کاری زیاد و همچنین کار طولانی مدت با سیستم 

 

مهارت های مورد نیاز کارشناس دیجیتال مارکتینگ

مهارت های سخت :

•    تسلط کامل بر فضای مجازی 
•    تسلط کامل بر اینترنت و موتور های جست و جو گر مثل گوگل
•    طراحی سایت
•    تسلط به بهینه سازی موتور جست و جو ( سئو )
•    تولید محتوا 
•    تسلط نسبی به css  و html
•    آشنایی با نرم افزار ها و ابزار های مرتبط 

مهارت های نرم :

•    روابط عمومی قوی
•    شنونده خوب 
•    مکالمه فارسی روان بدون لحجه
•    مهارت در نگارش
•    برنامه ریزی استراتژیک 
•    ارائه فیدبک 
•    قدرت تاثیر گذاری بر دیگران
•    مدیریت عملکرد 
•    مسئولیت پذیری
•    مهارت فروش
•    هوش هیجانی ( درک احساسات خود و دیگران برای تصمیم گیری مناسب)
•    اعتماد به نفس
•    انعطاف پذیری
•    خلاقیت و ایده پردازی
•    مهارت حل مساله 
•    برنامه ریزی و مدیریت زمان 

 


 

نرم افزارها و ابزارهای مورد نیاز

•    این ابزار ها جهت راه اندازی کمپین های تبلیغاتی ، تجزیه و تحلیل داده ها ، یا ایجاد و پیگیری کمپین ها استفاده میشوند . برخی از مهم ترین انها عبارتند از : 
•    Google ads
•    Google analytics
•    Taboola  , outbrain
•    Ahrefs , semrush
•    Hubspot , omnisend, mailchimp , sendinblue
•    Tweetdeck , hootsuite, twitter analytics
•    Cavana
•    Facebook insights
•    وردپرس
•    Asana , Monday
•    Miro

تیپ های شخصیتی شغل کارشناس دیجیتال مارکتینگ

یکی از فاکتور های تعیین کننده موفقیت یا عدم موفقیت در یک شغل ، تناسب روحیه و شخصیت افراد با آن شغل است لذا دانستن این مهم میتواند کمک بسیاری به موفقیت افراد در آینده شغلیشان کند. تیپ شخصیتی مناسب متقاضیان این شغل  بر اساس ۱۶ تیپ شخصیتی  mbti  عبارت است از 
•    ENFP
•    ENFJ
•    INTP
•    INTJ
•    ENTP
•    ENTJ
•    ESTP
•    ESTJ
یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ بایستی خلاق و ایده پرداز باشد . بتواند نیاز های مشتریان را بسنجد. برونگرا و انعطاف پذیر باشد و توانایی مدیریت و رهبری را نیز داشته باشد.