استخدام ویزیتور در سال ۱۴۰۳
استخدام ویزیتور دارویی سیگار آرایشی بهداشتی استخدام ویزیتور حرفه ای محصولات جهت انجام فروش استخدام سرپرست فروش استخدام ویزیتور سوپرمارکت اگهی استخدام ویزیتور در سال ۱۴۰۳
سامانه استخدام نیرو در نظر دارد جهت تکمیل کادر نیروی انسانی درخواستی کارفرمایان اقدام به جذب نیرو جهت فعالیت به عنوان ویزیتور نماید.
لذا متقاضیان به همکاری می توانند از طریق سامانه استخدام نیرو فرم درخواست همکاری خود را تکمیل و ارسال نمایند.
استخدام ویزیتور visitor
شرکت ها و کارفرمایان همچنان در زمینه شغل مذکور خواهان استخدام نیروهایی با تخصص های زیر هستند :
استخدام مدیر محصول product manager – استخدام کارشناس فروش – استخدام بازرگان کارشناس بازرگانی – استخدام بازاریاب کارشناس بازاریابی – استخدام توزیع کننده ، مسئول توزیع –
مدرک تحصیلی مورد نیاز جهت استخدام به عنوان ویزیتور :
زیر دیپلم (سیکل) – دیپلم – کاردانی (فوق دیپلم) – کارشناسی (لیسانس) – کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) – دکترا و بالاتر
کارفرمایان در استان های زیر به دنبال جذب نیروی ویزیتور هستند:
آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، اردبیل ، اصفهان ، البرز ، ایلام ، بوشهر ، تهران ، چهارمحال بختیاری ، خراسان جنوبی ، خراسان رضوی ، خراسان شمالی ، خوزستان ، زنجان ، سمنان ، سیستان و بلوچستان ، فارس ، قزوین ، قم ، کردستان ، کرمان ، کرمانشاه ، کهکیلویه و بویر احمد ، گلستان ، گیلان ، لرستان ، مازندران ، مرکزی ، هرمزگان ، همدان ، یزد
استخدام ویزیتور دارویی سیگار آرایشی بهداشتی استخدام ویزیتور حرفه ای محصولات جهت انجام فروش استخدام سرپرست فروش استخدام ویزیتور سوپرمارکت اگهی استخدام ویزیتور
بخشی از خدمات سامانه استخدام نیروی انسانی :
در سامانه استخدام نیرو مشاغل بر اساس دسته بندی و نمایش ویژگیهای شغلی، بطور دقیق با تمام جزئیات درج می گردند. کارفرمایان با مراجعه به سایت و ایجاد آگهی استخدام، می توانند طبق فرمت از پیش تعیین شده اقدام به تکمیل فرمهای استخدام نمایند.
ارسال خودکار رزومه شما به تمامی شرکت هایی که به دنبال استخدام ویزیتور هستند
رزومه شما برای تمامی شرکت ها که نیاز به ویزیتور و به شخصی با تخصص های شما دارند ارسال خواهد شد و کارفرمایان پس از بررسی رزومه شما با شما تماس خواهند گرفت.
دریافت آگهی های استخدام مرتبط با رزومه
با ثبت رزومه میتوانید تمامی فرصت های شغلی منتشر شده در دسته ی ویزیتور را که مطابق رزومه شما هستند دریافت کنید.
ایجاد صفحه اختصاصی رزومه و انتشار در بانک رزومه
با ثبت نام و ایجاد رزومه در سامانه، رزومه شما در بانک رزومه منتشر شده و در دسترس تمامی کارفرمایانی که متقاضی نیرو با تخصص شما هستند قرار می گیرد.
فهرست مقاله شغل ویزیتوری
تفاوت ویزیتور و بازاریاب چیست؟
تحصیلات مورد نیاز شغل ویزیتوری
بازار کار ویزیتوری در ایران و روش جذب نیرو
چالش ها و سختی های پیش روی شغل ویزیتوری
فعالیت های موثر در تقویت مهارت ویزیتوری
معرفی شغل ویزیتوری
ویزیتوری عبارت است معرفی محصولات و خدمات به مشتریان و جلب علاقه آن ها به محصول و دریافت سفارشات آنها هر چند وقت یکبار به طور مرتب
تفاوت ویزیتور و بازاریاب چیست؟
دو شغل ویزیتوری و بازاریابی برخلاف باور بسیاری از مردم نه تنها یکسان نیستند بلکه با یکدیگر تفاوت هایی دارند . فعالیت هر دو مبتنی بر فروش و ارائه محصولات است اما ویزیتور به فردی میگویند که وظیفه بازدید از محل مشتریان و دریافت سفارشات کالا از آنها را دارد و این در حالی است که دست ویزیتور ها در قیمت گذاری چندان باز نیست و براساس آنچه که از طرف کارشناسان واحد سفارش شرکت به آن ها ابلاغ میگردد ،صرفا اقدام به دریافت سفارش از مشتریان میکنند.
اما بازاریابی فرآیند جلب علاقه مندی مصرف کنندگان به محصولات و یا سرویس های ارائه شده توسط شرکت شماست. این فرایند از طریق تحقیق بازار ، آنالیز و درک جامع از برداشت شما درباره ی نیازمندی ها و خواسته های مصرف کنندگان است . بازاریابی به همه جنبه های کسب و کار مربوط است و شامل توسعه ی محصول ، روش های توزیع ، تبلیغات و فروش میشود.
تحصیلات مورد نیاز شغل ویزیتوری
این شغل نیاز به مدرک تحصیلی خاصی نیست و عموما افراد متقاضی این شغل بایستی یک سری مهارت و ویژگی هایی داشته باشند تا بتوانند در این شغل فعالیت کنند . اما داشتن تحصیلات میتواند پوئن مثبتی در رزومه ی افراد متقاضی این شغل باشد که به موفقیت آنها در کسب و کار کمک میکند. اقتصاد ، مدیریت کسب و کار ، حسابداری ، امور مالی ، ریاضیات و آمار از جمله رشته های دانشگاهی مرتبط با این شغل است.
بازارکار ویزیتوری در ایران و روش جذب نیرو
بازار کار شغل ویزیتوری بسیار مناسب است و همواره آگهی های بسیاری مرتبط با ویزیتوری در سامانه های کاریابی ثبت میشود . به طور کلی میتوان گفت اکثر شرکت های تولیدی و خدماتی نیاز به ویزیتور هایی جهت فروش و ثبت سفارشات خود دارند .
وظایف ویزیتور و امور محوله
• رسیدگی به درخواست ها و سفارشات مشتریان بر اساس برنامه زمانی منظم
• ارائه سفارشات و لیست فاکتور ها به واحد توزیع یا انبار جهت بسته بندی و ارسال به موقع کالا ها
• پیگیری ضایعات و مرجوعی های مشتریان
• ارتباط با مشتریان جدید جهت افزایش فروش و توسعه محصول مورد نظر در بازار
• ارائه توضیحات کامل در مورد محصولات به مشتریان
• بررسی مزایا و معایب محصولات نسبت به محصولات مشابه بازار
• بررسی رقبا و محصولات آنها بر اساس ویزیت ها دوره ای و اطلاع کامل از فعالیت های انها مثل تخفیفات ، قیمت گذاری و …
• ارتقا دانش و مهارت های فردی در خصوص ارتباط با مستری و فروش محصولات
چالش ها و سختی های پیش روی شغل ویزیتوری
• نیاز به فعالیت حضوری و جا به جایی مداوم جهت جذب مشتری
• روزمرگی
• شنیدن پاسخ های منفی از سوی افراد
فعالیت های موثر در تقویت مهارت ویزیتوری
امروزه دوره های آموزشی بسیاری تحت عنوان های آموزش ویزیتوری و تقویت مهارت های فروش ، چه به صورت آنلاین و چه حضوری در حال برگذاری می باشد که بسیار مفید و موثر می باشد ، همچنین در این زمینه کتب مختلفی نیز نگارش شده اند که مهارت بازاریابی ، ویزیتوری و فروش را در افراد تقویت می کند ، تعدادی از این کتب عبارتند از :
• کتاب نفروشی فروخته می شوی اثر احمد کلاته
• کتاب گاو بنفش اثر ست گادین
• کتاب عبور از شکاف
• کتاب تاثیر اثر رابرت چیالدینی
• و…
مهارت های مورد نیاز ویزیتوری
مهارت های سخت :
• توانایی جا به جایی و حمل و نقل جهت جذب مشتریان
• آشنایی با فضای مجازی و پیشبرد فعالیت ویزیتوری از طریق اینترنت
• کار با کامپیوتر
• آراستگی ظاهری
مهارت های نرم :
• قدرت مذاکره
• روابط عمومی
• مکالمه فارسی روان بدون لحجه
• سخنرانی در جمع
• تیم سازی و کار تیمی
• بودجه بندی و مدیریت مالی
• اعتماد به نفس
• مسئولیت پذیری
• مهارت فروش
• قدرت تاثیر گذاری بر دیگران
• خلاقیت و ایده پردازی
• شنونده خوب بودن
• مدیریت
• برنامه ریزی
• زبان بدن
تیپ های شخصیتی شغل ویزیتوری
یکی از فاکتور های تعیین کننده موفقیت یا عدم موفقیت در یک شغل ، تناسب روحیه و شخصیت افراد با آن شغل است لذا دانستن این مهم میتواند کمک بسیاری به موفقیت افراد در آینده شغلیشان کند. تیپ شخصیتی مناسب متقاضیان این شغل بر اساس ۱۶ تیپ شخصیتی mbti عبارت است از
• ENFJ
• INFJ
• ENFP
• ENTJ
• ENTP