استخدام برنامه ریزی شهری و مدیریت شهری رشته هــــنر در مقطع کارشناسی در سال ۱۴۰۳

استخدام فرصت های شغلی گرایش برنامه ریزی شهری و مدیریت شهری در مقطع کارشناسی رشته هــــنر – استخدام با مدرک کارشناسی ، رشته هــــنر ، شاخه تحصیلی برنامه ریزی شهری و مدیریت شهری

سامانه استخدام نیرو در نظر دارد جهت تکمیل کادر نیروی انسانی درخواستی کارفرمایان با مدرک کارشناسی گرایش برنامه ریزی شهری و مدیریت شهری در رشته هــــنر اقدام به جذب نیرو نماید.

لذا متقاضیان همکاری می توانند از طریق سامانه استخدام نیرو رزومه خود را در قالب درخواست استخدام تکمیل و ارسال نمایند.

 


 

در صورتی که گرایش تحصیلی شما مربوط به دیگر گرایش های رشته ی هــــنر می باشد از لیست زیر بر روی گرایش مد نظر خود کلیک کنید.

برنامه ریزی شهری و مدیریت شهریطراحی شهریمعماریمرمت واحیای ابنیه وبافت تاریخینمایش عروسكیهنرهای نمایشی و سینماهنرهای تصویری و طراحیهنرهای پژوهشی و صنایع دستیهنرهای موسیقیهنرهای ساخت و معماریطراحی صنعتیفرشطراحی پارچه و لباس

 

ارسال خودکار رزومه شما برای شرکت های معتبری که نیاز به افراد تحصیل کرده در رشته هــــنر شاخه ی برنامه ریزی شهری و مدیریت شهری را دارند.

رزومه شما برای شرکت های که نیاز به مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته تحصیلی هــــنر دارند ارسال خواهد شد و کارفرمایان برای استخدام با شما تماس خواهند گرفت.

 

با معرفی کردن استخدام نیرو به عنوان سایت استخدام به دوستان خود جهت اشتغال کمک کنید.

استخدام فوری در کارخانه جات ، سازمان های دولتی ، سازمان های خصوصی و شرکت های معتبر با مدرک کارشناسی در رشته تحصیلی هــــنر شاخه ی برنامه ریزی شهری و مدیریت شهری

با ثبت نام و تکمیل فرم استخدام در سامانه میتوانید از خدمات ویژه سامانه مختص کارجویان این گرایش/ شاخه تحصیلی بهره مند شوید.

 

شرایط عمومی استخدام در رشته تحصیلی هــــنر کارشناسی برنامه ریزی شهری و مدیریت شهری

    • داشتن توانایی انجام کاری که جهت آن استخدام می‌شوند و سلامت جسمانی و روانی
    • عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانیات و عدم سابقه مؤثر محکومیت جزائی
    • تدین به دین اسلام یا تدین به یکی از ادیان رسمی ذکر شده در قانون اساسی کشور
    • نداشتن منع استخدام در دستگاه‌های دولتی به موجب آراء مراجع قانونی
    • التزام به قوانین جمهوری اسلامی ایران
    • دارای تابعیت جمهوری اسلامی ایران

 


 

دریافت آگهی های استخدام مرتبط با رزومه شما و گرایش تحصیلی برنامه ریزی شهری و مدیریت شهری

با تکمیل ثبت نام در سامانه جدیدترین فرصت های شغلی مرتبط با رزومه شغلی و تحصیلی خود را میتوانید دریافت کنید. همچنین سامانه میزان مطابقت را در فرصت های شغلی به شما نشان می دهد و به ترتیب مطابق ترین آگهی ها میتوانید بهترین انتخاب را برای استخدام داشته باشید.

 

ایجاد پروفایل اختصاصی و صفحه ی اختصاصی رزومه منطبق با مشخصات تکمیلی شما

با ثبت نام رزومه شما در بانک رزومه سایت و در بخش های استانی ، شهری، شغلی و تحصیلی سامانه منتشر می شود و همچنین میتوانید رزومه خود را با فرمت های استاندارد دریافت و دانلود کنید.

 

همچنین در صورتی که به دنبال استخدام در گرایش های تحصیلی دیگر مرتبط با شاخه ی برنامه ریزی شهری و مدیریت شهری هستید میتوانید از زیر گزینه مد نظر را انتخاب کنید :

استخدام کارشناسی لیسانس برنامه ریزی شهری و مدیریت شهری

 

در صورتی که مقطع تحصیلی شما مقطع دیگری می باشد میتوانید از لیست زیر مقطع تحصیلی خود را پیدا کرده و ثبت نام نمائید :