استخدام شرکت تبرک

گروه کارخانجات صنعتی تبرک در سال ۱۳۷۷ با ظرفیت دریافت روزانه ۱۲۰ تن گوجه فرنگی در شهرک صنعتی چار طاقی فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت تولید کنندهٔ محصولات غذایی است که در سال ۱۳۹۴ موفق به ورود در بازار سرمایه و بورس تهران شد. برند تبرک در سال ۱۳۹۵ جزء واحدهای صنعتی برتر انتخاب شد.

 اهداف بلندمدت مجموعه عبارتند از:

  1. افزايش مقبوليت و محبوبيت برند تبرک جهت دستيابی به بازارهای داخلی و خارجی
  2. توسعه كمی و كيفی محصولات گروه
  3. افزايش سهم از بازارهای داخلی و صادراتی
  4. توسعه و تقويت زنجيره تامين كالاها و محصولات 

شرکت کارخانجات تبرک با داشتن ۸ گروه تولیدی حجم زیادی از بازار غذایی ایران را در اختیار دارد. 

به طور کلی می توان مختصات ۴ گانه ی زیر را برای محصولات تبرک برشمرد:

  1. فعالیت در حوزه رهبری بازار محصولات غذایی در کشور
  2. ثبات و پایداری بازار
  3. توسعه سرمایه گذاری
  4. تقویت برند

استراتژی ها و برنامه های شرکت تبرک

  1. پاسخگویی به مسوولیت های اجتماعی و زیست محیطی
  2. بهبود زیرساختهای عملیاتی و مالی به منظور توسعه کمی و کیفی محصولات
  3. به روز رسانی زنجیره های تامین کالا و محصولات

 

منبع محتوا : سایت رسمی شرکت و دانشنامه ویکی پدیا

تاریخ نگارش محتوا : اسفند سال ۱۴۰۲