استخدام دایتی در سال ۱۴۰۳ – بستنی دایتی (شرکت زرین غزال)

استخدام گروه صنعتی زرین عزال

شرکت زرین غزال (تولید کننده انواع بستنی با نام تجاری دایتی)

استخدام بستنی دایتی

در سال ۱۳۸۴ شرکت زرین غزال تولید انواع بستنی را با فن آوری پیشرفته دانمارک آغاز کرد و ظرفیت اسمی آن ۳۰۰ تن در روز بود و برای اولین بار در این صنعت، یک واحد آزمایشی تولید بستنی و شکلات در واحد تحقیق و توسعه این شرکت راه اندازی شد.

بستنی شیری برای تولید با کیفیت محصولات خود از بهترین مواد اولیه تهیه شده در اروپا مانند رنگدانه های غذایی، طعم دهنده های طبیعی استفاده می کند و بخشی از شیر مورد نیاز خود را با بالاترین کیفیت از گاوداری صنعتی خود تامین می کند. انتخاب خط تولید کارخانه باعث افتخار ماست که اعلام کنیم پرچمدار نوآوری در صنعت بستنی ایران هستیم و با ورود به بازار بستنی در ایران تحول بزرگی در این صنعت ایجاد کرده ایم.
 
شرکت زرین غزال (تولیدکننده لبنیات با نام تجاری آپادا)
استخدام شرکت آپادا
در سال ۱۳۸۷ شرکت زرین غزال سبد کاملی از محصولات لبنی سالم را بدون استفاده از مواد نگهدارنده و رعایت زنجیره دمایی برای حفظ سلامت و کیفیت محصولات به بازار عرضه کرده است. شیر عرضه شده در شرکت های دانش بنیان دارای حداقل بار میکروبی است که روزانه توسط دستگاه های مجهز و پیشرفته آزمایشگاهی در شرکت زرین غزال کنترل و ثبت می شود.
 
شرکت حمل و نقل جاده ای دایتی (با نام تجاری دایتیران)
استخدام شرکت دایتیران
اعضای هیات مدیره شرکت زرین غزال باهدف سهولت و اطمینان برای تحویل به موقع محصولات با بالاترین کیفیت به نمایندگی ها و فروشگاه ها، شرکت حمل و نقل دیار را با بیش از ۱۰۰۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین با پرسنل مجرب و مجهز به انواع کامیون تاسیس کردند.
 
شرکت سردخانه استقلال
استخدام شرکت سردخانه استقلال
شرکت سردخانه استقلال در زمینی به مساحت ۲۶۰۰۰ متر مربع با ۱۲ سالن با تناژ ۱۵۰۰ تن (۶۰۰۰ متر مکعب) و ۷ سالن با ظرفیت ۱۵۰۰۰ تن (۶۰۰۰۰ متر مکعب) با هم کاری شرکت فریگو اسکاندیا (یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان سردخانه در جهان)با فن آوری کشور سوئد احداث گردید. این سردخانه با دارا بودن سکو های متحرک تخلیه و بارگیری و حدود ۱۵۰۰۰ عدد باکس پالت فلزی و همچنین با داشتن مجوز های لازم از وزارت بهداشت، سازمان دامپزشکی، موسسه استاندارد و تحقیقات، سازمان محیط زیست توانایی نگهداری کالاهای بسیار حساس مانند: بستنی، کره، خامه، مرغ، گوشت منجمد و نیز ترمینال و سکوی مخصوص تخلیه و بارگیری گوشت گرم زیر نظر کارشناسان دامپزشکی را دارا بوده و در حال ارائه کلیه خدمات به مشتریان می باشد.
 
شرکت کشت و صنعت و دامپروری فارس ( با نام تجاری پارسیرنگ )
استخدام شرکت پارسیرنگ
شرکت کشت و صنعت و دامپروری فارس با برند پارسیرنگ با ۹۰ هزار متر مربع واحد تولیدی و ۲۷۰ هکتار زمین در سال ۱۳۶۸ در راستای پرورش مرغ تخم گذار، تولید تخم مرغ، بسته بندی بهداشتی تخم مرغ، پرورش پولت (جوجه مرغ تخمگذار)، تولید خوراک دام، طیور و آبزیان، پرورش زیتون، باغداری و کشاورزی تاسیس شده است.
 
شرکت شیر و گوشت فرزیس
استخدام شرکت شیر و گوشت فرزیس
فرزیس بزرگ ترین گاوداری جنوب کشور با ۴۵۰۰ راس دام و تولید روزانه حداقل ۷۵ تن شیر است. این شرکت به منظور پیشبرد اهداف عالی و حرفه ای خود با تعدادی از کارشناسان داخلی و خارجی از کشورهای آمریکا، هلند، کانادا و سوئد که در تخصص خود منحصر به فرد هستند، مشاوره و خدمات می دهد. این شرکت علوفه سالم برای دام های خود را از اراضی کشاورزی که در اختیار دارد به مساحت ۵۹۱ هکتار، تامین می کند.
 
شرکت نوید پی شیراز
استخدام نوید پی شیراز
این شرکت در زمینه ساخت و تولید سازه های سبک و سنگین فلزی با تولید سالانه بیش از یکصد هزار تن مواد اولیه فلزی در قالب ساخت و مونتاژ زیر فعال است: ساخت سکوهای مختلف صنعتی که می تواند در مخازن، زیرگذرها و مسیرهای خدمات صنعتی مورد استفاده قرار گیرد. تولید انواع پایپ رک ها در صنایع نفت و گاز و کارخانجات. مخازن زمینی و هوایی گالوانیزه و مخازن نگهداری سوخت، مایعات و مایعات نفتی. انواع سوله های مرغداری، گاوداری، سالن های تولید کارخانجات. انواع اسکلت های جوشی و پیچ و مهره.
 
شرکت های ساختمانی غزال شامل ۳ شرکت
شرکت های سازه گسترغزال، سازه گستر دنای شیراز و غزال بتن شیراز مسئولیت طراحی معماری، سازه و تاسیسات و همچنین نظارت و اجرای ساختمان های صنعتی، اداری، آموزشی و درمانی به ویژه انبوه سازی در ساختمان های مسکونی را بر عهده دارند. این شرکت ها با تجربه طراحی و ساخت بیش از یک میلیون متر مربع و استفاده از پیشرفته ترین دستاوردهای علمی و استفاده از بهترین و استانداردترین مصالح روز دنیا
 

کلید واژگان مرتبط :

دایتی بستنی، دایتی استخدام، دایتی داره بستنی، دایتی یعنی چی، دایتی قرعه کشی، شرکت فرزیس، شرکت پارسیرنگ، سردخانه استقلال، استخدام دایتیران، استخدام آپادا، استخدام شرکت نوید پی شیراز، استخدام شیر و گوشت فرزیس

منبع محتوا : سایت رسمی شرکت زرین غزال

تاریخ نگارش محتوا : آبان سال ۱۴۰۲