استخدام کارشناس تولید محتوا در سال ۱۴۰۳

استخدام کارشناس تولید محتوا استخدام کارشناس تولید محتوا دورکاری استخدام محتوا نویس دورکار استخدام متخصص محتوا استخدام مطلب نویس مقاله نویس تایپیست تولید محتوا در سال ۱۴۰۳

سامانه استخدام نیرو در نظر دارد جهت تکمیل کادر نیروی انسانی درخواستی کارفرمایان اقدام به جذب نیرو جهت فعالیت به عنوان کارشناس تولید محتوا نماید.

لذا متقاضیان به همکاری می توانند از طریق سامانه استخدام نیرو فرم درخواست همکاری خود را تکمیل و ارسال نمایند.

 

استخدام کارشناس تولید محتوا

 

شرکت ها و کارفرمایان همچنان در زمینه شغل مذکور خواهان استخدام نیروهایی با تخصص های زیر هستند :

استخدام تایپیست typistاستخدام متخصص سئو کارشناس سئو seoاستخدام منشی پاسخگوی تلفناستخدام اپراتور اداری کارمنداستخدام کارمند اداری اپراتور

 

مدرک تحصیلی مورد نیاز جهت استخدام به عنوان کارشناس تولید محتوا :

زیر دیپلم (سیکل)دیپلمکاردانی (فوق دیپلم)کارشناسی (لیسانس)کارشناسی ارشد (فوق لیسانس)دکترا و بالاتر

 


 

کارفرمایان در استان های زیر به دنبال جذب نیروی کارشناس تولید محتوا هستند:

آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، اردبیل ، اصفهان ، البرز ، ایلام ، بوشهر ، تهران ، چهارمحال بختیاری ، خراسان جنوبی ، خراسان رضوی ، خراسان شمالی ، خوزستان ، زنجان ، سمنان ، سیستان و بلوچستان ، فارس ، قزوین ، قم ، کردستان ، کرمان ، کرمانشاه ، کهکیلویه و بویر احمد ، گلستان ، گیلان ، لرستان ، مازندران ، مرکزی ، هرمزگان ، همدان ، یزد

 

استخدام کارشناس تولید محتوا استخدام کارشناس تولید محتوا دورکاری استخدام محتوا نویس دورکار استخدام متخصص محتوا استخدام مطلب نویس مقاله نویس تایپیست تولید محتوا

 

بخشی از خدمات سامانه استخدام نیروی انسانی :

در سامانه استخدام نیرو مشاغل بر اساس دسته بندی و نمایش ویژگیهای شغلی، بطور دقیق با تمام جزئیات درج می گردند. کارفرمایان با مراجعه به سایت و ایجاد آگهی استخدام، می توانند طبق فرمت از پیش تعیین شده اقدام به تکمیل فرمهای استخدام نمایند.

ارسال خودکار رزومه شما به تمامی شرکت هایی که به دنبال استخدام کارشناس تولید محتوا هستند

رزومه شما برای تمامی شرکت ها که نیاز به کارشناس تولید محتوا و به شخصی با تخصص های شما دارند ارسال خواهد شد و کارفرمایان پس از بررسی رزومه شما با شما تماس خواهند گرفت.

دریافت آگهی های استخدام مرتبط با رزومه

با ثبت رزومه میتوانید تمامی فرصت های شغلی منتشر شده در دسته ی کارشناس تولید محتوا را که مطابق رزومه شما هستند دریافت کنید.

ایجاد صفحه اختصاصی رزومه و انتشار در بانک رزومه

با ثبت نام و ایجاد رزومه در سامانه، رزومه شما در بانک رزومه منتشر شده و در دسترس تمامی کارفرمایانی که متقاضی نیرو با تخصص شما هستند قرار می گیرد.

 

 


 

فهرست مطالب شغل تولید محتوا و محتوا گذار

معرفی شغل تولید محتوا

اگر به جست و جو علاقه داشته و فرد کنجکاوی هستید همچنین مهارت های نویسندگی خوبی دارید این شغل مناسب شما می باشد. امروزه با رونق گرفتن کسب و کار های مجازی در بستر های مختلف از تلگرام و اینستاگرام گرفته تا سایت ها اینترنتی، نیاز به ارائه عکس، متن، ویدئو و پادکست به مخاطبان برای آگاهی از محصول و خدماتی که شرکت شما ارائه میکند بیشتر شده است. شرکت ها با ارائه این محتوا ها به مخاطبان خود به دنبال جذب بیتشر مشتریان میباشند در واقع این یک استراتژی بازاریابی میباشد بدین جهت است که به کارشناسان تولید محتوا، کارشناسان بازاریابی نیز میگویند.

کارشناسان تولید محتوا بایستی مهارت های نگارشی قوی داشته و بتوانند به راحتی و در سریعترین زمان در ذهن خواننده اثر مطلوبی گذاشته تا مخاطب تشویق شود کل محتوا را مطالعه کند.

 

تحصیلات مورد نیاز کارشناس تولید محتوا

علاقه مندان به این شغل در صورتی که بخواهند به صورت فریلنسری فعالیت کنند نیاز به مدرک تحصیلی خاصی ندارند اما اگر بخواهند که در یک شرکت استخدام شده و به صورت ثابت فعالیت کنند بهتر است که در رشته های IT، مهندسی کامپیوتر، روزنامه نگاری و بازاریابی تحصیل نموده باشند.

 

نحوه ورود به شغل تولید محتوا و محتوا گذار

کارشناسان تولید محتوا میتوانند با جست و جو در فرصت های شغلی مربوطه به دو صورت فریلنسری و دورکاری یا ثابت فعالیت نمایند. متقاضیان میتوانند برای معرفی رزومه خود به کارفرمایان از نمونه کار های قبلی خود استفاده کنند. همچنین میتوانند با مراجعه به شرکت های تولید محتوا و استخدام در آنها پروژه های تولید محتوا را دریافت کنید.

 

مهارت های مورد نیاز

مهارت های سخت

  • مهارت های نوشتاری عالی
  • آشنایی با اصول سئو سایت
  • آشنایی نسبی با زبان های برنامه نویسی HTML, CSS, WORDPRESS
  • آشنایی با نرم افزار های مایکروسافت آفیس مانند اکسل، ورد و پاورپوینت
  • آشنایی با گرمرلی، گوگل سرچ کنسول، گوگل دیتا استودیو، گوگل ترندز، گوگل آنالتیکس
  • آشنایی با مجموعه‌ نرم‌افزارهای گوگل جی سوئیت پروداکتس
  • آشنایی با ابزار های سمراش، اهرفز، بازسامو، ماز، هاب اسپات و…
  • داشتن تخصص در زمینه ای که تولید محتوا میکنید
  • مهارت در اصول جست و جو در فضای مجازی و منابع چاپی
  • آشنایی با تولید محتوای متنی، صوتی و پادکست، بصری و ویدئویی
  • تسلط بر زبان انگلیسی
  • مهارت در تایپ سریع و ده انگشتی

مهارت های نرم

  • مهارت های نگارشی
  • تاثیر گذاری بر دیگران
  • دقت و ریز بینی
  • کارتیمی
  • مهارت در گوش دادن
  • خلاقیت و نوآوری
  • رهبری و مدیریت
  • برنامه ریزی
  • اعتماد به نفس
  • مسئولیت پذیری
  • مهارت های ارتباطی
  • مهارت فروش
  • زبان بدن
  • گزارش نویسی
  • تعامل و گفتگو
  • حل مسئله
  • حل تعارض
  • انتقاد پذیری
  • مدیریت زمان
  • وقت شناسی
  • خوش قولی
  • مدیریت بحران
  • ریسک پذیری

 


 

وظایف و مسئولیت های شغلی تولید محتوا

  • جست و جو و تحقیق در مورد مطالب مورد نیاز
  • تنظیم محتوا متناسب با فهم مخاطب آن
  • انتشار مطالب در بلاگ و شبکه های اجتماعی
  • مطالعه محتوا پس از تنظیم و ویرایش آن
  • رعایت اصول سئو در محتوا های تولید شده
  • تولید محتوای منحصر به فرد و یونیک برای سایت
  • عدم خیانت در امانت در محتوای تولید شده
  • تحویل سفارشات بر اساس زمان بندی قبلی

 

پیشرفت و ارتقا شغلی

کارشناسان تولید محتوا میتوانند با تمرکز بر یک زمینه خاص محتوا های با کیفیت تری تولید کرده و در بازار کار موفق تر باشند. مثلا کسی که به صورت تخصصی در زمینه محصولات غذایی و آشپزی تولید محتوا میکند نسبت به کسی که در تمامی زمینه ها سرک میکشد شانس موفقیت بیشتری دارد. با اصول نگارشی و ویرایش متون آشنایی داشته و سعی کنید محتوای شما در نگاه اول خسته کننده به نظر نرسد بلکه مخاطب را به خود جذب کند.

 


 

مطلوبیت و محدودیت های شغلی

مطلوبیت

شغل تولید محتوا نیز مانند بسیاری از مشاغل دیگر دارای مزایا و معایب خاص خود میباشد. فعالیت در این شغل میتواند به صورت فریلنسری یا استخدامی باشد. همچنین امکان انتخاب این حرفه به عنوان شغل دوم وجود داشته و بسته به تمرکزی که بر روی این کار میگذارید درامد های خوبی را میتوانید از آن کسب کنید. غالبا این حرفه نیاز به مدرک تحصیلی مرتبط  ندارد و بازار کار رو به رشدی دارد.

محدودیت

از بزرگترین معایب این شغل نیاز به کار با فضای مجازی به صورت طولانی مدت و آسیب های فیزیکی و روانی ناشی از آن میباشد. این شغل پس از مدتی فعالیت، بسیار یکنواخت به نظر رسیده و ممکن است باعث خستگی  کارشناسان و ناتوانی آنها در ادامه این حرفه باشد.

 

بازار کار و فضای شغلی

با جست و جو در سایت های کاریابی متوجه نیاز به نیروی متخصص در زمینه تولید محتوا میشوید. بسیاری از شرکت و کسب و کار های مجازی، به دنبال تولید محتوای مناسب برای کار خود میباشند. همچنین شرکت هایی در این زمینه وجود دارند که با سفارش به آنها میتوانید محتوای مورد نظر خود را دریافت کنید، این شرکت ها با جذب کارشناسان حرفه ای تولید محتوا و با دریافت سفارش از کاربران و مشتریان، بر اساس تعداد کلمات محتوای مورد نظر از مشتریان هزینه دریافت میکنند و ازین طریق کسب درامد میکنند.

امکان کسب درامد ازین حرفه به صورت دلاری نیز وجود دارد؛ بسیاری از سایت های خارجی به دنبال جذب نیروی فریلنسر در این زمینه میباشند.

 

تیپ شخصیتی مناسب کارشناس تولید محتوا

یکی از فاکتور های تعیین کننده موفیقت یا عدم موفقیت در یک شغل، تناسب روحیه و شخصیت افراد با آن شغل است لذا دانستن این مهم میتواند کمک بسیاری به موفقیت افراد در آینده شغلیشان داشته باشد. تیپ شخصیتی مناسب متقاضیان شغل تولید محتوا بر اساس تیپ های شخصیتی MBTI عبارت است از:

  • INFJ