استخدام کارشناس ارتباط با مشتری (CRM) در سال ۱۴۰۳
استخدام کارشناس ارتباط با مشتری استخدام کارشناس CRM استخدام مدیر ارتباط با مشتری استخدام مدیر crm استخدام متخصص crm استخدام متخصص ارتباط با مشتری در سال ۱۴۰۳
سامانه استخدام نیرو در نظر دارد جهت تکمیل کادر نیروی انسانی درخواستی کارفرمایان اقدام به جذب نیرو جهت فعالیت به عنوان کارشناس ارتباط با مشتری (CRM) نماید.
لذا متقاضیان به همکاری می توانند از طریق سامانه استخدام نیرو فرم درخواست همکاری خود را تکمیل و ارسال نمایند.
استخدام کارشناس ارتباط با مشتری CRM
شرکت ها و کارفرمایان همچنان در زمینه شغل مذکور خواهان استخدام نیروهایی با تخصص های زیر هستند :
استخدام منشی پاسخگوی تلفن – استخدام اپراتور اداری کارمند – استخدام کارمند اداری اپراتور –
مدرک تحصیلی مورد نیاز جهت استخدام به عنوان کارشناس ارتباط با مشتری (CRM) :
زیر دیپلم (سیکل) – دیپلم – کاردانی (فوق دیپلم) – کارشناسی (لیسانس) – کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) – دکترا و بالاتر
کارفرمایان در استان های زیر به دنبال جذب نیروی کارشناس ارتباط با مشتری (CRM) هستند:
آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، اردبیل ، اصفهان ، البرز ، ایلام ، بوشهر ، تهران ، چهارمحال بختیاری ، خراسان جنوبی ، خراسان رضوی ، خراسان شمالی ، خوزستان ، زنجان ، سمنان ، سیستان و بلوچستان ، فارس ، قزوین ، قم ، کردستان ، کرمان ، کرمانشاه ، کهکیلویه و بویر احمد ، گلستان ، گیلان ، لرستان ، مازندران ، مرکزی ، هرمزگان ، همدان ، یزد
استخدام کارشناس ارتباط با مشتری استخدام کارشناس CRM استخدام مدیر ارتباط با مشتری استخدام مدیر crm استخدام متخصص crm استخدام متخصص ارتباط با مشتری
بخشی از خدمات سامانه استخدام نیروی انسانی :
در سامانه استخدام نیرو مشاغل بر اساس دسته بندی و نمایش ویژگیهای شغلی، بطور دقیق با تمام جزئیات درج می گردند. کارفرمایان با مراجعه به سایت و ایجاد آگهی استخدام، می توانند طبق فرمت از پیش تعیین شده اقدام به تکمیل فرمهای استخدام نمایند.
ارسال خودکار رزومه شما به تمامی شرکت هایی که به دنبال استخدام کارشناس ارتباط با مشتری (CRM) هستند
رزومه شما برای تمامی شرکت ها که نیاز به کارشناس ارتباط با مشتری (CRM) و به شخصی با تخصص های شما دارند ارسال خواهد شد و کارفرمایان پس از بررسی رزومه شما با شما تماس خواهند گرفت.
دریافت آگهی های استخدام مرتبط با رزومه
با ثبت رزومه میتوانید تمامی فرصت های شغلی منتشر شده در دسته ی کارشناس ارتباط با مشتری (CRM) را که مطابق رزومه شما هستند دریافت کنید.
ایجاد صفحه اختصاصی رزومه و انتشار در بانک رزومه
با ثبت نام و ایجاد رزومه در سامانه، رزومه شما در بانک رزومه منتشر شده و در دسترس تمامی کارفرمایانی که متقاضی نیرو با تخصص شما هستند قرار می گیرد.
فهرست مقاله شغل کارشناس ارتباط با مشتری (CRM)
- معرفی شغل کارشناس ارتباط با مشتری (CRM)
- تحصیلات مورد نیاز کارشناس ارتباط با مشتری (CRM)
- فعالیت های موثر در تقویت مهارت ارتباط با مشتری (CRM)
- وظایف کارشناس ارتباط با مشتری (CRM) و امور محوله
- رسالت و هدف شغلی کارشناس ارتباط با مشتریان چیست؟
- بازار کار کارشناس ارتباط با مشتری (CRM)
- مهارت های مورد نیاز کارشناس ارتباط با مشتری (CRM)
- تیپ های شخصیتی شغل کارشناس ارتباط با مشتری (CRM)
معرفی شغل کارشناس ارتباط با مشتری (CRM)
کارشناس ارتباط با مشتری ، customer relashionship management ، یا به اختصار crm به فردی میگویند که در سازمان یا شرکت مسئول شناسایی و رفع نیاز های مشتری و رسیدگی به شکایات و انتقادات آنهاست. در واقع هدف اصلی یک کارشناس ارتباط با مشتری مدیریت و بهبود کارآمد روابط تجاری است.
تحصیلات مورد نیاز کارشناس ارتباط با مشتری (CRM)
عموما افراد متقاضی این شغل بایستی دارای مدرک کارشناسی و بالاتر رشته های زیر باشند :
• مهندسی صنایع
• بازاریابی
• فناوری اطلاعات
• روابط عمومی
• مدیریت بازرگانی
• علوم اقتصاد
• MBA
• MIS
البته برخی از سازمان ها و شرکت ها نیز با مدرک تحصیلی غیر مرتبط اقدام به استخدام نیرو برای این شغل میکنند.
فعالیت های موثر در تقویت مهارت ارتباط با مشتری (CRM)
دوره های آموزشی وکتب بسیاری در خصوص ارتباط با مشتری در بازار موجود است ،که برای تقویت مهارت ارتباط با مشتری بسیار مفید است از جمله این دوره ها و کتب عبارتند از:
• دوره مهارت های حرفه ای ارتباط با مشتریان
• دوره زنجیره ارزش مدیریت ارتباط با مشتری
• کتاب راهنمای مدیریت ارتباط با مشتریان
• کتاب چه کسی مشتری مرا دزدید ؟
• کتاب اصول مدیریت تجربه مشتری CEM
• و…
وظایف کارشناس ارتباط با مشتری (CRM) و امور محوله
• به اشتراک گذاشتن اطلاعات محصولات و خدمات با مشتریان
• پاسخ به سوالات مشتریان
• رسیدگی به شکایات و انتقادات و پیشنهادات مشتریان و حل آنها
• انجام فرآیند های مربوط به سفارش ها و مرجوعی ها
• مستند سازی و ثبت گزارشات از تعاملات با مشتریان
• تحلیل عملیات و داده کاوی
• ارزیابی رضایت مشتریان
رسالت و هدف شغلی کارشناس ارتباط با مشتریان چیست؟
هدف اصلی کارشناسان ارتباط با مشتری ، افزایش سود آوری برای شرکت از طریق بهبود روابط تجاری است. این هدف خود به چند دسته تقسیم میگردد که در ذیل به آن اشره شده است :
• جذب مشتریان سودآور
• حفظ مشتریان
• مشاوره به مشتریان
• تبدیل مشتری به حامی مجموعه
بازار کار کارشناس ارتباط با مشتری (CRM)
تمامی مراکز و سازمان هایی که از طریق محصولات و خدمات خود با مشتریان سر و کار دارند ، از سازمان های بزرگ گرفته تا شرکت های کوچک نیازمند افرادی جهت پشتیبانی و ارتباط با مشتریان و رفع نیاز ها و مشکلات آن ها هستند.
از این رو متقاضیان این شغل میتوانند در بخش اداری شرکت های تولیدی و سازمان های تجاری و کارخانجات در واحد ارتباط با مشتری شروع به فعالیت کنند.
مهارت های مورد نیاز کارشناس ارتباط با مشتری (CRM)
مهارت های سخت :
• کار با کامپیوتر و نرم افزار های آفیس
• تسلط به نرم افزار های مرتبط مثل crm
• کار بر روی چندین پروژه همزمان
مهارت های نرم :
• روابط عمومی
• مکالمه فارسی روان بدون لحجه
• مهارت در نگارش
• شنونده خوب
• سخنرانی در جمع
• مسئولیت پذیری
• کاریزما
• مهارت فروش
• قدرت تاثیر گذاری بر دیگران
• قدرت مذاکره
• انتقاد پذیری
• اعتماد به نفس
• کار تیمی
• مهارت حل مساله
• برنامه ریزی و مدیریت زمان
تیپ های شخصیتی شغل کارشناس ارتباط با مشتری (CRM)
یکی از فاکتور های تعیین کننده موفقیت یا عدم موفقیت در یک شغل ، تناسب روحیه و شخصیت افراد با آن شغل است لذا دانستن این مهم میتواند کمک بسیاری به موفقیت افراد در آینده شغلیشان کند. تیپ شخصیتی مناسب متقاضیان این شغل بر اساس ۱۶ تیپ شخصیتی mbti عبارت است از :
• ENFJ
• ENFP
• ENTP
• ESFJ
• ESFP