استخدام مكانیزاسیون ماشینهای كشاورزی رشته كشاورزی در مقطع کاردانی در سال ۱۴۰۳

استخدام فرصت های شغلی گرایش مكانیزاسیون ماشینهای كشاورزی در مقطع کاردانی رشته كشاورزی – استخدام با مدرک کاردانی ، رشته كشاورزی ، شاخه تحصیلی مكانیزاسیون ماشینهای كشاورزی

سامانه استخدام نیرو در نظر دارد جهت تکمیل کادر نیروی انسانی درخواستی کارفرمایان با مدرک کاردانی گرایش مكانیزاسیون ماشینهای كشاورزی در رشته كشاورزی اقدام به جذب نیرو نماید.

لذا متقاضیان همکاری می توانند از طریق سامانه استخدام نیرو رزومه خود را در قالب درخواست استخدام تکمیل و ارسال نمایند.

 


 

در صورتی که گرایش تحصیلی شما مربوط به دیگر گرایش های رشته ی كشاورزی می باشد از لیست زیر بر روی گرایش مد نظر خود کلیک کنید.

بهداشت آبزیانبهداشت فراوردههای دامیبهداشت و بیماری آبزیانپرورش اسب گاو و گاومیشپرورش زنبور عسلپرورش طیورپرورش قارچ خوراكیپرورش گل و گیاهان زینتیتعمیرات ماشین های كشاورزیكثیروپرورش آبزیانتكنسین ماشینهای كشاورزیتكنولوژی آب و خاك و آبیاریتكنولوژی امور زراعی و باغیتكنولوژی پرورش دام و طیورتكنولوژی تولیداتتكنولوژی جنگلداری و چوبتكنولوژی دام پرورش كرم ابریشمتكنولوژی دامداری در مرتعتكنولوژی شیلاتتكنولوژی صنایعتكنولوژی فراوردههای دریاییتكنولوژی گاوداری صنعتیتكنولوژی گیاه پزشكیتكنولوژی ماشینهای كشاورزیتكنولوژی محیط زیستتكنولوژی مرتع و آبخیزداریتكنولوژی مواد غذاییتكنولوژی میوه های سردسیریتكنولوژی و فراوری پشم و چرمتولیدات دامیتولیدات گیاهیتولید دانه های روغنیتولید غلات برنجتولید نهالبهره برداری از گیاهان داروئیتولید و پرورش سبزی و سیفیتولید و فراوری انگور پسته چایجنگل داری جامع اگروفارستریجنگلداری و رشته های مرتبطچوب و كاغذزراعت و اصلاح نباتاتسازههای چوبیشیر و فراوردههای لبنیشیلات تكثیر و پرورش آبزیانصنایع چوبصنایع قندسازیصنعت شیرینی سازیعلوم دامیعلوم گیاهیعمل آوری فراورده دریایی شیلاتیفراوری پوست و الیاففراوری خوراك دامفراوری مواد معدنیكاردانی آبخیزداریكاردانی آب شناسیكاردانی زنبورداریكاردانی مرتعكاردانی مرتع داریكشاورزیگل و گیاهان زینتیماشین آلات كشاورزیمحیط زیستمرغداری صنعتیمكانسین ماشین های كشاورزیمكانیزاسیون ماشین آلاتمكانیزاسیون ماشینهای كشاورزی

 

با معرفی کردن استخدام نیرو به عنوان سایت استخدام به دوستان خود جهت اشتغال کمک کنید.

استخدام فوری در کارخانه جات ، سازمان های دولتی ، سازمان های خصوصی و شرکت های معتبر با مدرک کاردانی در رشته تحصیلی كشاورزی شاخه ی مكانیزاسیون ماشینهای كشاورزی

با ثبت نام و تکمیل فرم استخدام در سامانه میتوانید از خدمات ویژه سامانه مختص کارجویان این گرایش/ شاخه تحصیلی بهره مند شوید.

 

ارسال خودکار رزومه شما برای شرکت های معتبری که نیاز به افراد تحصیل کرده در رشته كشاورزی شاخه ی مكانیزاسیون ماشینهای كشاورزی را دارند.

رزومه شما برای شرکت های که نیاز به مدرک تحصیلی کاردانی در رشته تحصیلی كشاورزی دارند ارسال خواهد شد و کارفرمایان برای استخدام با شما تماس خواهند گرفت.

 

دریافت آگهی های استخدام مرتبط با رزومه شما و گرایش تحصیلی مكانیزاسیون ماشینهای كشاورزی

با تکمیل ثبت نام در سامانه جدیدترین فرصت های شغلی مرتبط با رزومه شغلی و تحصیلی خود را میتوانید دریافت کنید. همچنین سامانه میزان مطابقت را در فرصت های شغلی به شما نشان می دهد و به ترتیب مطابق ترین آگهی ها میتوانید بهترین انتخاب را برای استخدام داشته باشید.

 


 

شرایط عمومی استخدام در رشته تحصیلی كشاورزی کاردانی مكانیزاسیون ماشینهای كشاورزی

    • داشتن توانایی انجام کاری که جهت آن استخدام می‌شوند و سلامت جسمانی و روانی
    • عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانیات و عدم سابقه مؤثر محکومیت جزائی
    • تدین به دین اسلام یا تدین به یکی از ادیان رسمی ذکر شده در قانون اساسی کشور
    • نداشتن منع استخدام در دستگاه‌های دولتی به موجب آراء مراجع قانونی
    • التزام به قوانین جمهوری اسلامی ایران
    • دارای تابعیت جمهوری اسلامی ایران

 

ایجاد پروفایل اختصاصی و صفحه ی اختصاصی رزومه منطبق با مشخصات تکمیلی شما

با ثبت نام رزومه شما در بانک رزومه سایت و در بخش های استانی ، شهری، شغلی و تحصیلی سامانه منتشر می شود و همچنین میتوانید رزومه خود را با فرمت های استاندارد دریافت و دانلود کنید.

 

همچنین در صورتی که به دنبال استخدام در گرایش های تحصیلی دیگر مرتبط با شاخه ی مكانیزاسیون ماشینهای كشاورزی هستید میتوانید از زیر گزینه مد نظر را انتخاب کنید :

استخدام کاردانی فوق دیپلم مكانیزاسیون ماشینهای كشاورزی

 

در صورتی که مقطع تحصیلی شما مقطع دیگری می باشد میتوانید از لیست زیر مقطع تحصیلی خود را پیدا کرده و ثبت نام نمائید :